mandag den 27. februar 2012

Det her har jeg i tasken!


Her er den pung/taske jeg bruger pt. Jeg skifter ikke så ofte fordi jeg har så mange ting der skal flyttes frem og tilbage hvis jeg skulle skifte pung hver dag for at matche mit tøj fx, så det gør jeg altså ikke. 
Den kostede kun 24.95 og den er købt i H&M.

Her under kan i se nogen af de ting jeg ALTID har i pungen.


Iphone!
Det vigtigste af alt, min elskede Iphone.
Jeg tager billerne med den, så i må nøjes med dette fine eksemplar fra google. 
Den kan man købe over det hele og den koster mange penge.. haha. :D 



Kløver vaseline til læberne! 
jeg kan ikke undvære min vaseline, den er så god at have, især her om vinteren. 
Som man nok kan se er den også godt slidt og brugt. 


Min Ål! 
Min lille åleskindspung til kort og penge. 
Den pung jeg bruger lige nu har kun et stort rum
så for at jeg kan finde mine kort og penge hurtigt, har
jeg denne lille pung med så jeg har styr på det hele.
Den er mørkeblå, det er lidt svært at se på billedet.
Den koster 200 kr og kan købes i tasken i haderslev.


Lipgloss!
Lige som læbepomade er det også godt lige at have en lipgloss med i tasken.
Jeg er helt vild med flotte skinnende læber så læbepomade og lipgloss er et must have for mig.
Denne er en sart lyserød lipgloss fra Dior, den kostede vidst nok i mellem 230 og 245?? og kan fås i matas.


Headset!
Jeg har endelig vendt mig til at huske mit headset, det bruger jeg ofte når jeg er på farten.
jeg plejede altid at glemme det for jeg har været vant til at høre radio/cd i bilen, men når man er i skole og har pause, ja så er det lidt træls uden et headset!
Det her er fra apple og det fulgte med til mine ipods og min iphone.

Så har jeg også nogle andre små ting men dem vil jeg skåne jer for,
for de er ikke særlige spændende. (; 

- Liiinestar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar