onsdag den 8. februar 2012

Siden hvornår....


Billedet er af mine søde veninder Sarah og Vivi der hater lidt :D

Siden hvornår er verdenen og menneskerne i den blevet så fulde af had?
Jeg forstår det ikke...
Men nå.. endnu en dag med negative indstillinger til min blog, og for søren hvor kan i være hårde.
Det hører med og det acceptere jeg, men jeg havde bestemt ikke regnet med så stærk en reaktion selv fra nære venner. Meeeeeen pyt nu med det.

Jeg håber at folk der fremover læser min blog, er oprigtigt interesseret i det jeg skriver om, så jeg kan komme ordentligt igang med at blogge!
For som jeg har nævnt tidligere, har jeg en masse at dele med jer.
Jeg har tænkt mit første indlæg skal være en kort version af mit liv, så i kan lære mig lidt at kende. Den kommer op senere.

Når det er sagt så vil jeg bare sige, velkommen! og enjoy. (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar