onsdag den 29. februar 2012

Hypnose!

Jeg har prøvet hypnose her hen over efteråret og vinteren, og...
Det virker sku!

Det er slet ikke som man ser det i TV'et
eller.. det kan det være, men man reagerer lige så forskelligt 
på hypnosen som man er forskellig som mennesker.
Nogle falder i dyb "søvn" og andre er lys vågne.

Jeg er lidt en mellem ting, ikke helt ved mine fulde fem
men alligevel vågen.

Jeg har aldrig haft den store lyst til at se en psykolog 
for jeg bliver ærligt syg i hovedet af deres "Og hvordan har du det med det?" 
Det får mig til at tænke: OMFG!? hvad skal dét hjælpe.

Ved en hypnotisør taler man bare lidt sammen først
om de ting man ønsker der bliver gjort noget ved
og hvorfor det generer en.
Det er dejligt at kunne sige de ting man ikke har kunne sige til andre
og uden at blive dømt eller skulle høre på "Ja, ja... ja... jaja... Og hvordan har du det så med det?"
Og bagefter snakken kan man begynde på hypnosen, og alt DU skal gøre er bare at ligge dig til rette og slappe af. 
Piece of cake! 

Så hvis du går med et problem du ikke ved hvordan du skal få løst, eller du simpelthen bare har brug for lidt hjælp og et skub i den rigtige retning, så kunne det være hypnose var noget for dig. (: 

Billedet er fra januar.

- Liiinestar
P.s hvis i har spørgsmål er i meget velkomne til at smide en kommentar her neden under. (: 
God dag derude, og pas på jer selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar