tirsdag den 21. februar 2012

Hair donut

ENDELIG fandt jeg sådan en "dims" til at lave en hair donut med.
Jeg har ledt længe og idag fandt jeg dem i H&M.
Jeg ville godt nok have haft en der var meget større, men det kan jeg simpelthen ikke finde.. ved i hvor man kan købe en der er større?

den ser sådan ud, men i kender dem sikkert godt (;


Man kan lave den flotteste donut med den inden under, og man kan sætte den hvor man vil. Højt oppe på hovedet, lidt længere nede lige som på billedet, helt nede i nakken eller i siden. Der er ingen grænser. 



- Liiinestar

3 kommentarer:

  1. Det er altså lidt sjovt, fordi jeg har haft sådan en længe, fra Glitter forresten, til 80 kr. - og jeg ville blogge om den i dag, hvordan den skulle bruges osv. men så nåede jeg det ikke, og så så jeg dit indlæg. Har vi bare samme tankegang eller hvad Line? Haha!
    Jeg mener faktisk, at man kan få nogle store nogle i Glitter :D

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt! :D Så kan du lave et indlæg om hvordan man bruger den, for det fik jeg ikke lige gjort. :D hihi. Årh det håber jeg de har! så skal jeg i hvert fald ha en. (:
    Men den her kostede kun 24.95, så jeg har råd til en mere. :b

    SvarSlet
  3. ååhh, Line der redde du lige min dag, jeg mangler nemlig også en, men har ikke kunne finde det! det er jo perfekt hvis man kan få en i h&m.

    faldt over denne side hvor de kan købes større : http://www.fashiongirl.dk/shop/valk-7-cm-362p.html

    SvarSlet