onsdag den 22. februar 2012

Mit hjemme lavede "tøjstativ"

Hey guys! 

Jeg er sådan lidt den der type der får en idé om noget jeg gerne vil have, og så skulle det helst have været gjort igår! 
Kender i det??
Det var også tilfældet med mit hjemme lavede tøjstativ her. 
Jeg ville simpelthen have et tøjstativ på mit i forvejen MEGET lille værelse, for nu var der altså ikke mere plads i skabet.
Jeg havde allerede en idé til hvordan man selv kunne lave det, og så ringede jeg til min kære far, fordi han er lidt bedre til det med værktøjet end jeg er og så gik vi i davidsen og købte et par meter jernkæder i den ønskede størrelse og et kosteskaft og VUPTI! ti min. senere hang der et fint hjemme lavet tøjstativ. SMART (: 


Sådan her ser det ud. 
Hvis du ønsker en mere detaljeret beskrivelse af hvad vi gjorde
så smid en kommentar og så skal jeg se om jeg ikke kan guide dig. 


2 kommentarer: