fredag den 17. februar 2012

Eyelash Tutorial!

Jeg har fået mange komplimenter i gennem tiden for mine øjenvipper, og her sidst blev jeg spurgt om jeg ikke kunne lave en tutorial på mine egne vipper.
Jeg tænkte at det ville blive et kedeligt indlæg for jeg gør intet andet end at ta' mascara på, jeg hverken bukker eller farver dem. Så nu ved i det (;

I stedet vil jeg vise jer hvordan i kan "snyde" jer til flotte lange vipper der ser helt naturligt ud.

Hemmeligheden er dette: eyelash buketter!
Det er super nemt og det giver et fantastisk resultat.

Sådan gør du:
 Du tager en buket op fra pakken med en pincet.

Derefter kommer du lidt lim på spidsen af buketten.

Vent lige et halvt minut på limen er tørret en smule,
og herefter er du klar til at sætte buketten fast til øjenvipperne.
Jeg sætter dem altid "nede fra og op" på vipperne det giver et meget naturligt resultat fordi dine egne vipper er skjult bag buketterne, men man kan også sætte dem "oppe fra og ned" på vipperne. Bare gør hvad i synes føles bedst for jer.
Start i den yderste øjenkrog væk fra ansigtet og arbejd jer ind ad.
Jeg plejer kun at sætte buketterne til ind på midten for at få den der cat eye effekt, men man kan også forsætte så man dækker hele linien. 
Man kan klippe buketterne til hvis de er  for lange eller man ønsker en anden form. 


 Her er før og efter:
Før

Efter


Håber i kunne bruge det til noget! (:
- Liiinestar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar