tirsdag den 7. februar 2012

Negativ modtagelse..



Jeg har lige postet en status på facebook hvori der står at jeg laver min egen blog.
Og puuha for en negativ holdning mine "venner" havde..
Heldigvis tror jeg da stadig der er nogen der kunne finde indholdet i min blog interessant.
Jeg havde tænkt mig at dele mere eller mindre alt fra mit liv, for jeg har "desværre" ikke nogen hemmeligheder eller noget der ikke kan tåle at komme ud i lyset. Jeg synes personligt at de bedste blogs er dem hvor man er ærlig og fortæller om de ting og de tanker der går igennem ens hoved i løbet af dagen. Det kommer der mange gange nogle sjove, kreative og lidt underlige indlæg ud af.

Mange af mine indlæg vil komme til at handle om gode tips og tricks om make up og hår (og ja, det skal der altså også være plads til..) musik, tattoos og en masse historier om mit liv, både gode og dårlige.
Jeg har længe prøvet at finde personlige blogs hvor der måske var nogen der var i en lign. situation som jeg kunne læse og måske finde gode råd fra. jeg har ikke fundet nogen, og det gav mig idéen til at lave min egen.

Det var en kort begrundelse for, hvorfor jeg har valgt at lave en blog og dele mit liv med jer.

Følg med og jeg vil fortælle jer min historie.

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at følge din blog fremover Line :-)
    Og du har nu din første faste læser!
    Du skal ikke lytte til alt det negative folk har skrevet til dig på facebook, for der er så mange forskellige holdninger til, hvad en god blog er, og det er jo alt sammen subjektivt.
    Skriv om hvad du selv finder interessant, det ved jeg at du vil.
    - God fornøjelse med bloggen :-*

    SvarSlet
  2. Tusind tak Malene! Og hvor har du ret. (:
    Den bedste blog bliver vel også en der er meget personlig. ellers kunne det jo lige så godt ha været en eller anden random hjemme side...

    SvarSlet