søndag den 19. februar 2012

Mine piercinger

Jeg har et par piercinger, eller fire jeg gerne lige ville vise jer.


Min første piercing var den i navlen, som jeg fik da jeg var 14 og jeg elsker den stadig! den tror jeg først jeg skiller mig af med når jeg bliver "gammel"

Min anden piercing var den i tungen. Den fik jeg da jeg var 17, og den har jeg heller ikke fortrudt det mindste. Egentlig synes jeg en tunge piercing er lidt "umoderne" men jeg har altid gerne ville prøve og have en, og så fik jeg en. Men den ryger nok inden for de næste par år, for det skulle bare lige prøves. 

Min 3. og 4. piercing er mit snakebite. Jeg ELSKER dem! De er så anderledes og søde fordi jeg har valgt nogle meget små smykker med en lille sten (Synes jeg i hvert fald selv) Der er mange der har spurgt hvorfor jeg har valgt at få to, og det er egentlig meget nemt at svare på, fordi jeg altid gerne har ville have snakebite og fordi alle ville forvente jeg kun havde en, fordi det har de fleste piger på min alder. Jeg kan godt lide at skille mig lidt ud, og det gør jeg på en fin og diskret måde med mine piercinger. 



Og JA! Det gjorde ondt, ved dem alle. (; 

- Liiinestar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar