onsdag den 8. februar 2012

This is it!

Hej alle sammen!

Jeg skrev i et tidligere indlæg at jeg ville fortælle min historie i korte træk, og det vil jeg så gøre her.

Jeg hedder Line, og jeg kommer fra haderslev. Her bor jeg sammen med min mor, i et meget stille og roligt parcelhus kvarter. Meget idyllisk, ville man nok mene.
Jeg har en storesøster, hun hedder Anne og er 23, hun bor også her i haderslev.
Så har jeg også en Far, han boede også her ved os indtil for ca to år siden, så blev mine forældre skilt og han flyttede.

Da jeg gik i 8. klasse fik jeg konstateret gigt og jeg blev derfor nød til at stoppe med at danse, hvilket ellers var noget af det jeg holdte aller mest af. Ellers havde jeg et meget normalt teenage liv med venner og fester og hvad der dertil høre.

Siden da er det sket en masse, jeg blev færdig med folkeskolen og startede på 10. efter 10. startede jeg på HG på haderslev handelsskole, det var ikke lige min kop te så jeg droppede ud og arbejdede resten af året i stedet for. Efter sommeren startede jeg på HHX på haderslev handelskole og her er jeg endnu. (2. års)

Det var nogle små udpluk fra mit liv. I er meget velkomne til at smide en kommentar hvis i har et spørgsmål eller der er noget andet i gerne vil vide. (:

Sådan her ser min familie forresten ud!




- Liiinestar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar