mandag den 20. februar 2012

Mine tusser!

Igår lavede jeg et indlæg om mine piercinger, så nu kan i lige så godt få tusserne med også.
Der er 4 af slagsen og der er maaange flere på vej! men det kan i høre mere om senere. (;

Min første tus var den her. Den fik jeg på min 18 års fødselsdag, og den er af et billede min farmor har malet. Jeg elsker hendes malerier og jeg fik dette af hende for nogle år tilbage. Hun betyder enormt meget for mig, og hun er den jeg har lært mest af. Hun har et hjerte af guld og derfor skulle hun og hendes kunst foreviges på min krop. 

Det her er min 2. tus og den fik jeg kun et par måneder efter den første. Det er et af mine yndlings quotes "Never a failure, always a lesson" Hvilket er noget jeg burde huske noget oftere. Det er meget personligt og derfor betyder denne også rigtig meget, og jeg tror at den har været en stor del af grunden til at jeg har kunne lægge nogle ting bag mig og komme videre. Tattoo's er min form for terapi! (; 

Det her er min 3. tus. En lille søs en der siger det hele "love" Det eneste jeg ønsker og lever for. Den kræver ikke så meget forklaring for den siger jo næsten sig selv. Men sød, det er den. 

Det her er min 4. og seneste tus. Jeg synes personligt den er den flotteste af dem alle! Jeg er helt vild med den, og jeg elsker at vise den frem. Jeg fik den fordi jeg altid godt har kunnet lide pistoler, jeg synes de er SÅ flotte. Og fordi så har jeg "beskyttelse" som et "billede", fordi jeg godt kan passe på mig selv, og jeg behøver ikke hjælp fra andre eller noget andet. Men hvis det skulle gå helt galt så har jeg jo min lille ven (; 

- Liiinestar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar