torsdag den 23. februar 2012

Tina, My love

Jeg ELSKER Tina Dickow..
Hun har den mest fantastiske stemme og skriver utrolige tekster! 
Næsten alle sange kan jeg relatere til, og det er 
noget af det der betyder mest for mig når jeg lytter til noget musik - om man kan sætte dig ind i den følelse sangeren har beskrevet eller om man kan danne sig sin egen ud fra stemmen, teksten, melodien og instrumenterne. 

Jeg elsker musik, og hun er noget af det bedste! 


Jeg vil gerne lige vise jer en af mine yndlings sange fra Tina.
Den hedder cruel to sensitive kind og du kan se den HER
Jeg elsker hvordan man virkelig kan se hun lever sig ind i sangen og virkelig føler med den/teksten.
Man kan se det kommer direkte fra hjertet og det elsker jeg, da det også er en sang der betyder meget for mig personligt, så det er dejligt at se at hun virkelig har ment det hun gar skrevet da hun skrev teksten. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar